“ | Fra 2010 kræver EU, at der tilsættes mere ætanol til benzinen, men det kan dagens biler slet ikke tåle, advarer eksperter...For at nå målet skal der tilsættes 8,5 procent bioætanol til benzinen, og ifølge det tyske blad AutoBild vil bilmærker som Hyundai, Nissan og Opel ikke acceptere mere end de nu tilladte fem procent biobenzin på nogen af deres biler. Mazda, Renault og Skoda vil kun love, at deres nyere biler kan klare mere bioætanol...Hos FDM er man bekymret for, hvordan bilejerne bliver stillet i 2010...Alkoholen i bioætanol risikerer at tære på slanger, pakninger og på motorblokken. Også biodiesel kan være et problem. Her frygter motorfabrikanterne, at dieselmotorernes indsprøjtningssystem ikke kan holde, skriver bladet. | ” |
Det er allerede nu ikke let at være beboer i den nye verdensorden. Men det bliver værre, og der er ingen løsning på problemet, andet end hvis en stor sten faldt fra himmelen, og knuste verdensordnen. Vi der kender Bibelen ved at det snart vil ske, og kan læse nøjagtigt det, i Dan. 2:34, 45.
EU's løsning på brændstofproblemet er ganske enkelt:
“ | EU-Kommissionen har foreslået, at man kan løse problemet ved at etablere flere standere på tankstationerne. Én med fem procent biobrændstof og én med ti procent iblanding til de nye biler. | ” |
Jeg tror at jeg vælger den med 5%, hvilket de fleste der ikke har råd til ny bil (som muligvis kan klare mere) vil gøre. Og hvad nytter det så at der står en 10% stander og ser på den voksende kø ved 5% standeren?
Kilde: politiken.dk